Samvær og hygge - kirkens sociale fællesskaber

Det kirkelige fællesskab kan se ud på mange måder. det har tid rod i gudstjeneselivet - og ofte handler det om alt muligt andet end gudstjenester.

Kirkens fællesskaber er åbne for alle. Måske har vi også et fællesskab, som passer lige nøjagtigt til dig?

Travehold

Traveholdet er en flok seniorer, som går en tur hver mandag - langt eller kort som dagsformen byder det. Vi slutter med kaffe i sognegården.

Strikkeklub

I strikkeklubben "Masker med Mening" mødes vi hver 14. dag og strikker i en god sags tjeneste. Garn er gratis og vi hygger os med det!

Damefrokost

En gang om måneden samles damerne til en bid mad, nogle sange og en masse hyggelig snak hen over bordene.

Herrefrokost

Smørrebrød, en øl og en snaps - og hyggesnak med andre herrer: Det er herrefrokost!

Sydamerne

Sydamerne syr, hækler, laver patchwork og nørkler med alt mellem himmel og jord hver fredag. Snakken går så godt imens, så kom og vær med!

Sorggruppe

I sorggruppen er vi sammen om sorgen - i et trygt rum, hvor der både kan tales og lyttes. Det er kirkens præster, der leder gruppen.

Call us now:

Light Preamble - Seasonal announcement or note